Cum obțin avizul anual?

In perioada 01.11.2024-31.12.2024, OAMGMAMR Filiala Ialomiţa va elibera avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei de asistent medical generalist, moașă și asistent medical pentru anul 2025. Cei ce vor solicita avizul după data de 31.12.2024 vor avea valabilitatea acestuia începand cu data la care acesta va fi eliberat! Avizul anual pentru anul 2025 se obține în baza următoarelor documente:
  • Cerere de eliberare a avizului anual – Descarcă
  • Copie dupa asigurarea de raspundere civila (malpraxis ) incheiata pentru perioada 01.01.2025-31.12.2025, valoare minim asigurată conform Hotararii nr. 5/16.03.2018 privind stabilirea valorii minim asigurate pentru raspunderea civila in domeniul medical.
  • Certificatul de membru și avizul emis pentru anul 2024, ambele în original;
  • Numarul mimim de 30 credite EMC cumulat in anul 2024 efectuate pe platforma online.
  • Raportul per salariat din Revisal, datat și certificat pentru conformitate, emis in luna curentă – în baza acestuia se va calcula și se va achita cotizația pentru anul 2025.
  • Copie dupa dovada achitarii cotizatiei – calcularea cotizatiei: Calculul se face in felul urmator: Salariul de baza x 1%/luna x 12 luni.

COTIZATIA SE ACHITA IN UNUL DIN CONTURILE:

BANCA: BANCA TRANSILVANIA SLOBOZIA

CONT: RO02BTRLRONCRT0351376301

CONT: RO72BTRLRONCRT0351376302

ATENTIE !

   Atunci când achitați cotizația trebuie să specificaţi pe documentul de plată (chitanta/op) următoarele:
    • Numele, Prenumele, Anul cotizaţiei
  • Pentru persoanele care au dobândit gradul principal vor prezenta diploma grad principal original si copie.
  • Pentru cei care și-au schimbat numele, vor prezenta acte doveditoare, dupa caz:
    • copie CI
    • copie certificat căsătorie
    • copie sentință divorț
  • Pentru absolvenții de scoala postliceala sau facultate, care s-au înscris in OAMGMAMR pe baza adeverinței eliberată de unitatea de invățământ, vor prezenta:
    • Copie legalizată după actul de studii de specialitate: diploma de licență, diploma de școală postliceală, etc.
  • Pentru cei care au fost în concediul pentru îngrijirea copilului până la 2 ani respectiv 3 ani, vor prezenta suplimentar următoarele acte doveditoare:
    • Decizie de intrare suspendare crestere copil – copie
    • Decizie de revenire din crestere copil
    • pe perioada concediului pentru ingrijirea copilului membrii OAMGMAMR trebuie sa plătească cotizație lunară de 10 lei.
  • Pentru persoanele care au avut întreruperi activitate:
    • Pentru perioada nelucrată se va prezenta copie după decizia de încetare a activității la ultimului loc de munca.
    • Declaratie de neprofesare pe propria raspundere.
  • NOTĂ: Asistenții medicali pensionari care își continuă activitatea vor depune și certificat se sănătate fizică și psihică în vederea eliberării avizului.