Procedura de transfer a unui membru

Procedura de transfer a unui asistent medical generalist, moaşă şi asistent medical  între filialele Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor și Asistenţilor Medicali din România

Transferul unui asistent medical generalist, moaşă şi asistent medical de la o filială la alta  se poate efectua la solicitarea acestuia în una din următoarele situaţii:

  • Schimbare loc muncă dintr-un judeţ în altul;
  • Schimbare domiciliu dintr-un judeţ în altul.

Transferul se realizează astfel:

1. La filiala OAMGMAMR la care asistentul medical generalist, moaşa sau asistentul medical este înscris, dosarul va cuprinde:

  • Cererea de transfer – formular tip;
  • Copie conform cu originalul a actului de identitate

Soluţionarea cererii de transfer de către filiala OAMGMAMR se face în condiţiile achitării la zi a obligaţiilor profesionale ale acestuia.

In urma aprobării cererii de transfer, filiala OAMGMAMR va elibera acestuia o notă de transfer (conform anexa II), o copie a dosarului depus la înscriere şi va efectua transferul datelor către filiala unde urmează a fi înscris.

2. La filiala OAMGMAMR la care asistentul medical generalist, moaşa sau asistentul medical doreşte să se transfere, dosarul va cuprinde:

  • Nota de transfer eliberată de filiala OAMGMAMR de la care asistentul medical generalist, moaşa şi asistentul medicalse transferă;
  • Copia dosarului cuprinzând actele de înscriere, eliberată de filiala OAMGMAMR la care asistentul medical generalist, moaşa şi asistentul este înscris.

Menţiune:
După aprobarea cererii de transfer, la noua filială, asistentul medical generalist, moaşa şi asistentul medicalva figura înscris cu acelasi număr şi indicativ din Registrul unic care i-a fost acordat de prima filială.

ANEXA I- cerere de transfer model

ANEXA II- nota de transfer model